پیشنهاد سردبیر

جانشین سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: ۱۹۳ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات ویژه هفته دفاع مقدس در ابن خطه اجرا می‌شود که یکی از آنها آزادسازی ۶ زندانی محکوم مالی است.

۶ زندانی محکوم مالی در تربت حیدریه به مناسبت هفته دفاع مقدس آزاد می‌شوند

سرهنگ محمد شکیبایی عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: بدهی این افراد در مجموع سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که در هفته دفاع مقدس به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند.

وی یادآور شد: همزمان با این ایام پنج پایگاه مقاومت بسیج در شهر کدکن، روستای یک‌لنگی، دوغشک و شهرک ولی عصر عجل‌الله با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۲ پارکینگ موتوری و تجهیزات ویژه گردان‌های امام علی علیه‌السلام به ارزش ی۱۶ میلیاردریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

جانشین سپاه ناحیه تربت‌ حیدریه اضافه کرد: همزمان با بازگشایی مدارس ۵۶۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۹۲ میلیون ریال بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می‌شود.

سرهنگ شکیبایی خاطرنشان کرد: همچنین ۶ سری کمک جهیزیه که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی به ارزش سه میلیارد ریال تهیه شده به نوعروسان نیازمند نیز اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.