پیشنهاد سردبیر

در این مطلب به معرفی جدیدترین فیلم‌ و سریال‎‌های شبکه نمایش خانگی می‌پردازیم.

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

شبکه نمایش خانگی همچنان یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های تفریحی برای خانواده‌ها و دوستان است که با کیفیت بالا برای گذراندن اوقات فراغت و و با ارائه گزینه‌های جذاب در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. درچند ساله گذشته، شبکه‌های تلویزیونی در نشان دادن فرهنگی و سبک زندگی ایرانیان داشته‌است.شبکه خانگی نیز با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، نقش بسیار بزرگی را در این حوزه ایفا کرده‌است.

در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین فیلم‌ها و سریال‎‌های شبکه نمایش خانگی و میزان علاقمندی مخاطبان بپردازیم.

گردن زنی

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

سامان سالور، کارگردان شناخته‌شده و باسابقه سینمای ایران، با ساخت سریال گردن زنی برای اولین‌بار وارد عرصه سریال‌سازی شده است. سالور که با فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند سه کام حبس و چند کیلو خرما برای مراسم تدفین در سینمای ایران نام خود را مطرح کرده است، حالا با این اثر جدید به جمع کارگردانان سریال‌های پلتفرم فیلم‌نت می‌پیوندد.

همه چیز از یک عروسی آغاز می‌شود،پیوند عاشقانه‌ای که قرار بود سرآغاز خوشبختی باشد، به سرعت به تراژدی هولناکی بدل می‌شود. جنایتی که در پس این ماجرا رخ می‌دهد، رازهایی تاریک را برملا می‌کند که زندگی شخصیت‌ها را دگرگون می‌سازد. عروسی باران و نیما با آزاد شدن شاهرخ، خلافکار باسابقه، بهم می‌خورد.

گل یا پوچ

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

 مسابقه گل یا پوچ به کارگردانی مهران مدیری این روزها از شبکه نمایش خانگی به عنوان رئالیتی شو پخش می شود. در این برنامه یک بازی اصیل ایرانی اجرا می‌شود و برگرفته از هیچ بازی خارجی نیست. در هر دوره بازی گل یا پوچ دو تیم ۳ نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و بازی را با قوانین مخصوص این مسابقه تصویری انجام می‌دهند.

قوانین بازی هم ساده و راحت است. هر بار که گل دست یک تیم باشد تیم مقابل باید با سه «خالی بازی» گل را حدس بزند. اگر گل را حدس بزند می‌تواند بازی کند و اگر حدس نزند یک امتیاز به تیمی داده می‌شود که گل را حفظ کرده است. اما اگر تیم مقابل که می‌خواهد حدس بزند یک ضرب گل را بگیرد و هیچ دستی را پوچ نکند ۲ امتیاز می‌گیرد.

 این برنامه روزهای یکشنبه در سایت فیلیمو قرار می‌گیرد و تا امروز ۸ قسمت از آن برای علاقمندان در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته‌است.

 بد نیست بدانید دکور مسابقه گل یا پوچ برگرفته از قهوه‌خانه‌های قدیمی با نقاشی‌های قهوه خانه‌ای است که فضای ایرانی و جالبی را به مسابقه داده است.

برنامه ۳۵میلیمتری

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

این برنامه یک تاک‌شوی فرهنگی_هنری است. ۳۵ملیمتری یک برنامه گفتگو محور، با مجری‌گری فریدون جیرانی کارگردان مطرح سینمای ایران به گفتگو با هنرمندانی همچون بازیگران، کارگردانان و افراد سرشناس می‌پردازد و یک میزبانی تمام عیار را رقم زده‌است. تا الان ۹ قسمت در روزهای یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شده‌است.  برخی از مهمانان ویژه این برنامه سریال ۳۵ میلیمتری عبارتند از نوید پورفرج، بهناز جعفری، مجید مظفری، سام درخشانی، کیانوش عیاری، نیما شعبان‌نژاد.

لالایی

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

 ژانر این سریال کودک، نوجوان و خانوادگی است. کارگردان این برنامه احمد درویشعلی پور و بازیگران آن داریوش فرضیایی(عموپورنگ)، امیر محمد متقیان، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست و کمند امیرسلیمانی هستند. این سریال در قالب یک فصل از فیلیمو در حال پخش است. زمان بارگزاری قسمت جدید این سریال دوشنبه هرهفته است.

موضوع سریال از این قرار است که پاداش حکمت به همراه دستیارش طوفان، برای انجام تعمیرات به موسسه گلشن جاوید می‌روند. درهمین‌زمان خانم گلشن، مالک این خیریه نیز برای تخلیه موسسه حضور پیدا می‌کند. اعضای خیریه با التماس و تلاش بسیار سعی می‌کنند او را از تصمیمش منصرف کنند. این وضعیت باعث می‌شود که پاداش و طوفان وارد ماجراهایی شوند که اصلا پیش‌بینی  نکرده بودند.

جوکر ۳

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

سریال جوکر یک رئالیتی‌شو سرگرم‌کننده و طنزآمیز است که در آن، چندین چهره مشهور در یک اتاق با یکدیگر رقابت می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند. چالش اصلی این مسابقه، حفظ جدیت و عدم خنده شرکت‌کنندگان در برابر شوخی‌ها و حرکات خنده‌دار سایرین است.

این سریال با الهام از ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین مشهور ژاپنی، ساخته شده است. ماتسوموتو در سال ۲۰۰۴ با برنامه‌ای به‌نام “دلقک” (Joker) در ژاپن این ایده را به جهانیان معرفی کرد و پس از آن، نسخه‌های متعددی از این برنامه در کشورهای مختلف ساخته شد.

فصل دوم این سریال محبوب به‌نام «جوکر۲، طبقه بیست ویک» به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی هر چهارشنبه از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این فصل با حضور کمدین‌های جدید و بازگشت برخی از شرکت‌کنندگان محبوب فصل گذشته، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.

شب آهنگی ۳

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از سریال‌های هفتگی جدید است که برای فصل سوم تمدید و از شبکه خانگی فیلم‌نت منتشر شد. نخستین پخش این برنامه در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ به صورت آنلاین انجام شد.

ژانر این برنامه مسابقه_کمدی و مجری آن حامد اهنگی است. این برنامه، یک تاک‌شوی هیجان‌انگیز و خنده‌دار است که با حضور مهمانان محبوب چندساعتی شما را سرگرم می‌کند و اوقات مفرحی را برایتان رقم می‌زند. برنامه شب آهنگی از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است و به صورت یک تاک‌شو اجرا می‌شود و هر هفته یک مهمان ویژه از شخصیت‌های معروف ایرانی دارد. این برنامه شامل بخش‌های متنوعی مانند گفتگو با مهمان، بازی با مهمان ویژه و مسابقات با حضور تماشاچیان است.

کارمانی

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

 کارمانی نخستین رئالیتی‌شو راه‌یافته به شبکه نمایش خانگی است. در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و... ارائه می‌دهند. در نهایت تیم‌های‌ برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تامین مالی جمعی در سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد خواهند شد.

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰ هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

داریوش

تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ نگاهی به جدیدترین سریال‌های در حال پخش

سریال داریوش به تهیه کنندگی پلتفرم فیلم نت، یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید که این روزها  توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی نوید محمودی  می‌باشد. پلتفرم  فیلم نت در شش ماه گذشته کارنامه بسیار فعالی را از خود نشان داده‌است.پس از پخش موفق سریال پوست شیر و افعی تهران که شاهکار پیمان معادی در پلتفرم فیلم‌نت بود، هادی حجازی‌فر که پیش از این با نقش‌آفرینی‌های خود  بسیار درخشیده بود، سریال داریوش را با عوامل مشابه پوست شیر به جلوی دوربین آورده است.

هادی حجازی‌فر در نقش داریوش، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک بازیگران این سریال هستند.

بزودی‌ها

ازازیل، هفت۲، جیغ، ساعت صفر، سو وشون و مادرخوانده از سریال‌هایی هستند که قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی گنجانده شوند.

فیلم‌های اکران انلاین در صف انتشار

بچه زرنگ، روشن، نوروز، مصائب شیرین، چرا گریه نمی‌کنی؟ مسافری از گانورا، هتل، جوجه تیغی و سال گربه نیز از جمله برنامه‌هایی هستند که قرار است بزودی در قسمت اکران آنلاین نمایش خانگی قرار بگیرند.

زهرا جوانشیر_ خبرنگار تحریریه جوان قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.