پیشنهاد سردبیر

در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با پیروزی برابر بورنموث به صدر رسید و تاتنهام با پیروزی برابر برنتفورد پس از ۲ باخت متوالی، از بحران عبور کرد.

لیورپول با ۳ گل به صدر رسید/ عبور تاتنهام از بحران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدارهای امروز، لیورپول در خانه توانست بورنموث را ۳ بر صفر شکست دهد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. لوئیز دیاز در دقایق ۲۶ و ۲۸ و داورین نونیز در دقیقه ۳۷ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

لیورپول با این برد ۱۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر صعود کرد.

تاتنهام هم پس از دو باخت متوالی، در این هفته به جاده برد برگشت و توانست امروز برنتفورد را ۳ بر یک شکست دهد. دومینیک سولانکه در دقیقه ۸، برنان جانسون در دقیقه ۲۸ و جیمز مدیسون در دقیقه ۸۵ برای تاتنهام و برایان امبوئمو در دقیقه یک برای برنتفورد گلزنی کردند.

تاتنهام با این برد خانگی ۷ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. برنتفورد هم با ۶ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

در دیگر دیدار هم چلسی، ۳ بر صفر وستهم را شکست داد. نیکولاس جکسون در دقایق ۴ و ۱۸ و کول پالمر در دقیقه ۴۷ برای چلسی در این دیدار گلزنی کردند. آبی‌های لندن با این برد ۱۰ امتیازی رسدند و در رده سوم قرار گرفتند.

در سایر دیدارها، ولورهمپتون برابر آستون‌ویلا به تساوی یک - یک رسید، فولام با نتیجه ۳ بر یک نیوکاسل را شکست داد، لسترسیتی و اورتون یک - یک مساوی شدند و ساوتهمپتون با یک گل برابر ایپسویچ به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار هفته پنجم، از ساعت ۲۰ امشب، کریستال‌پالاس و منچستریونایتد با هم روبرو می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.