تحولات لبنان و فلسطین

فارس- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند عاملی برای توسعه باشد از این رو باید شرایط توسعه محوری فارس فراهم شود.

«فارس» استانی پیشرو در حوزه اقتصاد الکترونیک

سید شمس‌الدین حسینی در دیدار با فعالان اقتصادی استان فارس گفت: استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند عاملی برای توسعه باشد از این رو باید شرایط توسعه محوری فارس فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه فارس جز استان‌های پیشرو در حوزه اقتصاد الکترونیک است، ادامه داد: از این ظرفیت هم برای توسعه یافتگی اقتصاد فارس استفاده کرد.

حسینی گفت: حضور نمایندگان مجلس در میان فعالان اقتصادی می‌تواند به شناخت مشکلات اقتصادی جامعه کمک کند تا بتوان برنامه ریزی و تدوین قانون با توجه به نیاز فعالان اقتصادی را انجام داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در کشور موجب شده تا سرمایه اجتماعی با کاهش مواجه شود از این رو باید با اجرای برنامه هفتم توسعه بخش قابل توجهی از مشکلات که توسط دولت، مجلس و اتاق بازرگانی احصا شده و راهکارهای برون رفت از آن نیز در نظر گرفته شده است، رفع شود.

به گفته حسینی بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزیر اقتصاد، امسال رشد اقتصاد کشور نسبت به سال گذشته کمتر بوده و اصلی‌ترین عامل این کاهش هم به علت قطعی برق است که باید این مشکل برطرف شود.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.