پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

مراکش را با بازی حساب شده می‌بریم/ شمسایی: هیچ ترسی از برزیل نداریم

به گزارش قدس آنلاین،  سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به برخی تحلیل‌ها از سوی کارشناسان فوتسال جهان پیرامون نتیجه‌ای که تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم ملی فوتسال فرانسه به دست آورد گفت:« تیمی که باید سرزنش شود تیم ایران نیست. دیدید که با قدرت مقابل فرانسه بازی کردیم. البته من منکر بازی احتیاط آمیزمان در نیمه اول نمی‌شود. بسیاری از بازیکنان من دچار سرماخوردگی بودند و از سویی صعود ما به دور بعد قطعی بود. به همین دلیل کمی در نیمه اول با فرانسه مدارا کردیم اما اینکه بخواهیم به این تیم ببازیم، هرگز حرف درستی نیست. شاید تیم رقیب چنین حسی داشت که من به هیچ کس تهمت نمی‌زنم اما هرگز در ذهن بازیکنان من هم باختن به فرانسه جایی نداشت.»

شمسایی با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت:« درنیمه دوم کاملا مالک بازی بودیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم. اینکه برخی تحلیل نادرست می‌کنند به ما ارتباطی ندارد. ما کارخودمان را د راین گروه به شکل منجسم و به نحو احسن انجام دادیم و به راه‌مان ادامه خواهیم داد. با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول صعود کردیم و نباید ارزش کار بازیکنانم زیر سوال بروم. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز روند پیروزی‌های تیم ملی فوتسال ادامه داشته باشد و به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.» شمسایی درباره اینکه برخی گفتند او به دنبال برخورد نکردن با برزیل بود، این واکنش را نشان داد:« هیچ ترسی از هیچ تیمی نداریم. نه فقط برزیل که یکی از مدعیان اصلی است، بلکه درمقابل دیگر تیم‌ها هم با قدرت ظاهر خواهیم شد. من به توانایی این بازیکنان اعتقاد و ایمان دارم. با توکل به خدا جلو می‌رویم و الان تمام هدف ما کسب پیروزی در بازی بعدی است. باید با همه قدرت و قوا مقابل مراکش که تیم خوبی است، ظاهر شویم.»

شمسایی درباره میزان شناخت خود از تیم ملی فوتسال مراکش گفت:« تیم خوبی دارند و پیشرفت کرده‌اند. بازی با مراکش نزدیک و دشوار خواهد بود اما برای این تیم برنامه داریم و به دنبال کسب پیروزی مقابل این تیم هستیم. مراکش تیم رو به جلویی است و با سرعت قابل توجهی از دفاع به حمله انتقال وضعیت می‌دهد. برای کنترل این تیم برنامه ویژه‌ای داریم و با یک بازی حساب شده مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم.»

از شمسایی درباره تقابل احتمالی در دور بعد با برزیل سوال کردیم که او این پاسخ را داد:« اجازه بدهیم ابتدا از سد مراکش عبور کنیم و بعد درباره برزیل صحبت خواهیم کرد. همان طور که گفتم هیچ ترس و واهمه‌ای از تقابل با تیم‌های مدعی جهان نداریم و ایران بارها و بارها مقابل قدرت‌های اول فوتسال جهان بازی کرده و خوش درخشیده است. تردید نکنید بهترین عملکرد را رقم خواهیم زد و باعث سربلندی فوتبال ایران خواهیم شد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Number1 ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خب وقتی شمسایی خودش داره میگه که هیچ تصمیمی به باختن در برابر فرانسه نداشته و نمیخواسته که تیم رو دوم کنه پس ولش کنید بیچاره رو دیگه... حالا مهم اینه که تیم ایران با روحیه بالاست و همه بازیکنان اذعان میکنن که هیچ ترسی از هیچ تیمی ندارن، همین مهمه .... پس تیم فوتسال ایران رو الان میشه جزو مدعی اصلی قهرمانی این جام دونست... با ارزوی موفقیت برا تیم فوتسال ایران