تحولات لبنان و فلسطین

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: مجموعه آستان قدس رضوی با راه‌اندازی سامانه ملی پاسخگویی ۱۳۸ در سال‌های اخیر، منبع خوبی را برای طرح ایده‌ها و پیشنهادات مخاطبان در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران و مجاوران فراهم آورده است.

سامانه ملی ۱۳۸ بستر مناسبی برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادات برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران

فاطمه دژبرد سوم مهرماه در حاشیه حضور در سامانه ملی پاسخگویی ۱۳۸ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرکز امور بانوان و خانواده از این بستر در کیفی بخشی اجرای برنامه‌ها و همایش‌های مختلف بهره برده است.
وی در ادامه به عمده درخواست‌هایی که طی مدت یک ساعت و نیم گفت‌وگو با مخاطبان این سامانه، انجام شد، اشاره و تصریح کرد: در این مدت به سؤالات و پیشنهادهای حدود ۲۵ مخاطب پاسخ داده شد.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی افزود: بخشی از این سؤالات مربوط به دغدغه مادران شاغل در حرم مطهر رضوی بود که نگران بحث مسئولیت مادری و تزاحم این مسئولیت با کارشان بودند، بخشی نیز بانوان تحصیل‌کرده جویای کار بود.
دژبرد اضافه کرد: بخش دیگری از سؤالات نیز مربوط به برنامه‌های مرکز امور بانوان و اطلاع از جزئیات طرح «شکوه مادری»، رویداد «مادران ارزش‌آفرین» و بهره‌مندی از سایر خدمات این مرکز بود.
وی گفت: ایده‌ها، سؤالات، انتقادات و پیشنهادهای مطرح شده در این نشست، دسته‌بندی می‌شود، بخشی که مربوط به مرکز امور بانوان است پیگیری و سایر مباحث نیز به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.