پیشنهاد سردبیر

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، نوشیدنی ها و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز به کار کرد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه ها به خبرنگاران گفت: این ۲ نمایشگاه از ۴ تا هفتم مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

فرزین سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: شیر و لبنیات، انواع نوشیدنی ها، مواد اولیه، انواع مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی در بخش تولید، فرآوری و بسته بندی، چاپ افست، چاپ دیجیتال، کارتن و ماشین آلات و چاپ پارچه از مهمترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ها در محیطی به وسعت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع و در سالن های فردوسی و مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات ، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این ۲ نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۴۷ شرکت است که تعداد غرفه های شرکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۶۶ شرکت و تعداد شرکت کنندگان خارج از استان ۸۱ شرکت از استان های تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، آذربایجان شرقی، مازندران، مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و همدان است.

وی در خصوص برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری این ۲ نمایشگاه تصریح کرد: برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در پنج مهرماه در سالن همایش های نمایشگاه بین‌المللی باحضور ۳۰۰ نفربرگزارمی شود. همچنین کارگاه های آموزشی در بخش چاپ، از ساعت۱۶:۳۰ الی ۲۱ ، باحضور ۵۰ نفراز دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

سلطانی اظهار کرد: همچنین هیات های تجاری از کشورهای عراق، اقلیم کردستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان ، عمان و افغانستان و حدود یکصد تاجر بین المللی در حوزه صنایع غذایی، چاپ و بسته بندی ،ماشین آلات و مواد اولیه نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از چهارم مهرماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این ۲ نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.