پیشنهاد سردبیر

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، این اتفاق را تسلیت گفته و آن را ضایعه‌ای بزرگ برای تمام امت اسلام دانست و این گونه اطمینان داد: ما ملت فلسطین و لبنان و رفقای راه مجاهدان لبنان و فلسطین را ناامید نخواند.

سید عبدالملک الحوثی: ملت فلسطین و لبنان را ناامید نخواهیم کرد

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در این باره اظهار داشت: امت اسلامی با اندوه و تاسف فراوان به سوگ شهادت برادر عزیزمان مجاهد بزرگوار سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله نشسته است.

الحوثی گفت: این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در حزب الله، به ملت لبنان، رهبر انقلاب اسلامی ایران، ملت فلسطین و تمامی آزادگان امت تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: از دست دادن سید نصرالله ضایعه‌ای برای تمام امت اسلام است و شهادت و فداکاری در راه خداوند بعد از یک سفر بزرگ جهاد در راه خدا را به وی تبریک می‌گویم.

الحوثی تاکید کرد: سید حسن نصرالله ستاره‌ای درخشان در آسمان مجاهدان، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش‌ها و اخلاق اسلامی و عزیز و سرافراز بود. او را هم دشمن و هم دوست می‌شناخت و به دست او و همرزمانش در حزب‌الله، خداوند پیروزی‌های بزرگی را رقم زد.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: گروه‌های مقاومت به خوبی می‌دانند که راه جهاد، راه شهادت است و فداکاری در راه خدا بخشی از جهاد و هدیه بزرگ به خداوند متعال است. حزب‌الله همان روز نخست در رهبران، کادرها، مجاهدان و مخاطبان خود، روح ایمان حسینی را در میدان جهاد کاشت.

سید الحوثی اضافه کرد: مهمترین کاری که در این زمان باید انجام شود، خنثی کردن تلاش یهودیان و جنایتکاران برای شکستن روحیه و تضعیف جبهه پیشرفته حزب‌الله در مقابل دشمن صهیونیستی است. وفاداری به شهید مسلمین و بشریت با ادامه راه جهاد با صبر و استقامت و استعانت از خداوند و توکل بر او خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که امید صهیونیست ها پس از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه ناامید شد، امید آنها نیز در هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، ناامید خواهد شد و شیوه دشمن اسرائیلی هنگام هدف قرار دادن دبیرکل سابق حزب الله، آقای عباس الموسوی، شیخ راغب حرب و رهبران فلسطینی تفاوتی نداشت.

الحوثی ادامه داد: دشمن اسرائیلی در جنایات خود مقصر است، اما به امیدهای خود نمی‌رسد و نابودی نهایی آن طبق وعده الهی اجتناب ناپذیر است.

رهبر انصارالله یمن همچنین تصریح کرد: ما تاکید می‌کنیم که همه باید نقش خود را ایفا کنند، زیرا نبرد ادامه دارد و دشمن اسرائیلی دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای بشریت است.

وی همچنین گفت: ما ملت فلسطین و لبنان و رفقای راه مجاهدان لبنان و فلسطین را ناامید نخواهیم کرد. من به شهید عزیزمان و پیشکسوتان لبنان و فلسطین اطمینان می‌دهم که ما ثابت قدم هستیم و خون آنها هدر نخواهد رفت و خداوند ما را بس است و او بهترین پشتیبان ما است.

وی در پایان گفت: امیدوارم جبهه رسانه در این شرایط سخت فعال باشد و نیروها و کادر آن، فعالیت خود را تشدید کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یاران شهید بزرگوار و جاویدان خود پیوست که نزدیک به سی سال پیروزی های پیاپی را رهبری کرده و رقم زدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه خانه‌های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت (منجر به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان) با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.