آخرین تحولات لبنان

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از گذشت ساعتی با اجرای طرح مهار و رصد اطلاعاتی گسترده خودروی مذکور را در بلوار شهید رستمی شناسایی و متوقف کردند و با دستگیری متهم، کودک ربوده شده را به خانواده‌اش تحویل دادند.

دستگیری متهم پرونده آدم‌ربایی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش کودک دو ساله‌ای در یکی از پارک‌های محله محدوده بلوار شهید رستمی مشهد تیم‌های ویژه مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود راننده یک دستگاه خودروی سواری ساینا سفید رنگ در بلوار شهید رستمی و در پارک محلی گلایل دختربچه‌ای را که در حال بازی از خانواده‌اش فاصله می‌گیرد همراه خود برده و متواری می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی و ردزنی‌های دقیق در می‌یابند خودروی مذکور روز یازدهم تیرماه از منطقه قاسم‌آباد مشهد سرقت شده است.

سرتیپ تقوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از گذشت ساعتی با اجرای طرح مهار و رصد اطلاعاتی گسترده خودروی مذکور را در بلوار شهید رستمی شناسایی و متوقف کردند و با دستگیری متهم، کودک ربوده شده نیز که داخل خودرو بود را صحیح و سالم آزاد و به خانواده‌اش تحویل دادند.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: تحقیقات با دستور مرجع قضایی درباره این پرونده و روشن شدن انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.