آخرین تحولات لبنان

در آستانه هفته تربیت بدنی گروهی از فعالان ورزشی به همراه اعضای هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی و تعدادی از اعضای این انجمن از تاسیسات مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد بازدید کردند.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی موج‌های آبی مشهد: تلاشمان خدمت  به زائران ومجاوران امام رضا (ع) است

به گزارش قدس آنلاین، در این بازدید که به همت مؤسسه همراهان سرزمین خورشید و انجمن خبرنگاران ورزشی صورت پذیرفت مدیرعامل مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد ضمن اشاره به اهمیت کار اطلاع رسانی و خبر از خبرنگاران به عنوان بازوی کارآمد در تمامی عرصه ها به‌ویژه میدان ورزش یاد کرد و گفت: سال‌هاست مجموعه ورزشی موج های آبی با همراهی خبرنگاران توانسته شرایطی را برای تمام علاقه مندان به ورزش های آبی بوجود آورد که در کنار ایجاد تفریحات سالم زمینه ساز فعالیت‌های ورزشی حتی در عرصه‌های باشگاهی و قهرمانی شود .
محمد علیزاده همچنین با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در ورزش آن هم در سطوح بالا نیازمند توجه و همراهی بیشتر مسئولان است، اظهار کرد: چنانچه به بخش خصوصی توجهی ویژه شود می تواند ثمرات بسیار خوبی در تمامی عرصه ها از جمله ورزشی و اجتماعی داشته باشد. در طول فعالیت ما در میدان‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های آبی تمام سعی و تلاشمان این بوده تا بتوانیم خدماتی در خور شان به زائران و مجاوران امام رضا(ع) در ایجاد نشاط و شادی به وسیله ورزش داشته باشیم.
گفتنی است در ادامه این بازدید خبرنگاران و فعالان ورزشی خراسان رضوی از پروژه های انجام شده از جمله نیروگاه خورشیدی، تأسیسات مجموعه آبی آقایان و بزرگ‌ترین جکوزی ایران
و همچنین فاز جدید مجموعه موج های آبی مشهد دیدن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.