آخرین تحولات لبنان

آلمان و اتریش امروز به بهانه برگزاری عملیات وعده صادق ۲، کاردار ایران را احضار کردند.

به بهانه عملیات وعده صادق ۲؛ آلمان و اتریش کاردار ایران را احضار کردند

کشورهای آلمان و اتریش امروز چهارشنبه کاردار ایران را احضار کردند.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در این خصوص اعلام کرد که این کشور به بهانه حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، کاردار ایران را در نبود سفیر احضار کرده است.

همچنین، وزارت خارجه اتریش هم به بهانه برگزاری عملیات وعده صادق ۲، کاردار ایران را احضار کرد.

این در حالیست که به دنبال حمله غافلگیرانه شب گذشته ایران به اراضی اشغالی فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی کودکانه تهدید کرده بود که «تهران اشتباه بزرگی مرتکب شد و بهای آن را خواهد پرداخت»!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان، قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم. چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از حمله تلافی‌جویانه ایران به اراضی اشغالی فلسطین از تماس با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خبر داد و با ادعای «مؤثر نبودن» حمله موشکی گسترده ایران، گفت که واشنگتن همچنان از تل‌آویو حمایت خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اطلاعیه پس از حمله موشکی گسترده ایران به اراضی اشغالی، نام این عملیات را «وعده صادق ۲» اعلام و تاکید کرد «باوجود اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.»

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.