آخرین تحولات لبنان

سهراب بختیاری‌زاده در هفته هفتم لیگ برتر به عنوان جانشین جواد نکونام باید مقابل هوادار قعرنشین پیکار داشته باشد و بدون‌شک او می‌تواند ویژه‌ترین چهره هفته باشد.

۸چهره ویژه هفته هفتم لیگ برتر؛ فرصت بزرگ برای سهراب در شب بازگشت جواد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فوتبال ۳۶۰، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران حدفاصل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به انجام خواهد رسید و سپس نوبت به فیفادی می‌رسد. در این هفته برای پیدا کردن چهره‌های ویژه باید از داخل مستطیل سبز کمی فاصله بگیریم و روی نیمکت‌ها نگاه بادقت‌تری داشته باشیم.

مس رفسنجان - شمس‌آذر قزوین: عیسی مرادی

هر ۲ تیم وضعیت نامساعدی در جدول رده‌بندی دارند. مس با محرم نویدکیا علی‌رغم نمایش خوب برابر چادرملو، با یک گل شکست خورد و تا به این‌جا تنها در یک هفته موفق به گلزنی شده است. در سوی مقابل تیم قزوینی هم هنوز به بردی دست پیدا نکرده است. یکی از مهم‌ترین ستاره‌های شمس‌آذر که در تابستان از این تیم جدا شد، عیسی مرادی بود. مهاجمی که در بازی فصل قبل در رفسنجان، مرد اول میدان بود و باعث شکست مس شد اما حالا عضوی از تیم نارنجی‌پوش است و باید همانند دیدار با آلومینیوم، مقدمات پیروزی تیمش برابر دوستان سابق‌اش را فراهم کند.

نساجی مازندران - ملوان بندرانزلی: رضا جعفری

داربی شمال کشور به میزبانی نساجی در ورزشگاه وطنی به انجام خواهد رسید. ۲ تیم وضعیت کاملا متفاوتی دارند. ملوانان جزو تیم‌های صدرنشین هستند و شاگردان ساکت الهامی هنوز بردی در لیگ بیست‌وچهارم نداشته‌اند. رضا جعفری از بازیکنان خاص این دیدار است. این هافبک خوش‌تکنیک سابقه حضور در نساجی را داشته و حالا باید برابر آن‌ها صف‌آرایی کند. رضا در حال نزدیک شدن به فرم خوب فصل پیش خود است و باید دید شاهد درخشش او در دوئل پیش رو خواهیم بود یا خیر. 

ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک: رحمان جعفری

در هفته ششم ذوب‌آهن، اولین باخت این فصل را تجربه کرد و آلومینیوم به نخستین پیروزی‌اش دست پیدا کرد. مجتبی حسینی به اصفهان برمی‌گردد و امیدوار است همانند جدال با خیبر، رحمان جعفری، ستاره تازه‌واردش بتواند با شم گلزنی فراوانی که دارد، تیمش را به برد بعدی برساند. البته که نتیجه مساوی نیز برای ایرالکو چندان نتیجه بدی نیست. آن‌ها با میزبان سخت‌گیری چون ذوب‌آهن باید پیکار داشته باشند.

خیبر خرم‌آباد - گل‌گهر سیرجان: تونی باتیستا

یکی از بهترین بازیکنان خیبر در این فصل بدون شک تونی باتیستا بوده است. گلر ۳۲ ساله و برزیلی نماینده استان لرستان به جز یک اشتباه منجر به گل مقابل فولاد، تقریبا اشتباه بزرگ دیگری نداشته و بیش‌تر با مهارهایش نجات‌دهنده تیم تازه‌لیگ برتری شده بوده است. تونی و دوستانش حالا میزبان گل‌گهر هستند. نماینده سیرجان درصدد بازگشت به مسیر پیروزی است و کار سختی برای غلبه بر خیبر خواهد داشت.

پرسپولیس تهران - چادرملو اردکان: علی علیپور

در جریان نمایش ناامیدکننده مقابل پاختاکور نیز علی علیپور توانست گلی زودهنگام به‌ثمر برساند و نشان دهد در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود است. علی در چند هفته اخیر هم گل زده و هم پاس گل داده و احتمال موفقیت‌اش برابر چادرملو کم نیست. شاگردان سعید اخباری همان‌قدر که به راحتی دروازه رقبا را باز می‌کنند، در ثبت کلین‌شیت نیز چندان عملکرد قابل‌قبولی نداشته‌اند. علیپور برای نزدیک شدن به صدر جدول گلزنان باید از سد ادسون ماردن بگذرد.

استقلال خوزستان- سپاهان اصفهان: جواد آقایی‌پور

به نامی جز جواد آقایی‌پور نمی‌توان اشاره کرد. ستاره فصل پیش استقلال خوزستان که یکی از ارکان اصلی بقای این تیم بود، در انتقالی پرسروصدا به سپاهان پیوست. او پیش از مصاف با آبی‌ها به ترکیب اصلی طلایی‌پوشان رسید و برابر استقلال تاجیکستان دبل کرد و نشان داد انگیزه فراوانی برای درخشش برابر تیم سابق‌اش دارد. جواد در مصاف با خیبر نیز نقش ذخیره‌طلایی را بازی کرده بود اما مجموعاً نتوانسته انتظارات بالای هواداران سپاهان را برآورده کند. باید دید او چگونه نمایشی مقابل تیم تحت هدایت میودراگ بوژوویچ خواهد داشت.

هوادار تهران - استقلال تهران: سهراب بختیاری‌زاده

دوئل مهدی رحمتی و سهراب بختیاری‌زاده فوق‌العاده جذاب خواهد بود اما احتمالا از بین این ۲ باید به سهراب بختیاری‌زاده توجه بیش‌تری داشته باشیم. مدافع اسبق استقلال و تیم ملی ایران به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان انتخاب شد و جای جواد نکونام را گرفت. او باید تیم بحران‌زده خود را مهیای جدال با هواداری کند که جزو قعرنشین‌های این فصل محسوب می‌شود و هنوز گلی در جریان بازی به‌ثمر نرسانده است. باید دید سهراب از فرصت به‌دست آمده استفاده خواهد کرد یا خیر.

تراکتور تبریز - فولاد خوزستان: یحیی گل‌محمدی

دیگر سرمربی‌ای که در هفته هفتم نقش چهره ویژه را بازی می‌کند، یحیی گل‌محمدی است. سکان‌دار کنونی فولاد قرار بود فصل پیش نفر اول کادرفنی تراکتور شود اما این اتفاق رخ نداد و شرایط برای حضور یحیی فراهم نشد. حالا تیم سرسخت گل‌محمدی باید در تبریز مقابل شاگردان مدعی و قدرتمند دراگان اسکوچیچ برود. فراموش نکنیم که اسکوچیچ نیز سابقه هدایت فولاد را به عهده داشته و مصاف با این تیم برای او نیز ویژگی‌های زیادی دارد.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه آغاز می‌شود و تا یکشنبه ادامه خواهد داشت. برنامه بازی‌های این هفته به شرخ زیر است.

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

*مس رفسنجان-شمس آذر قزوین(ساعت۱۸:۰۰)

*نساجی مازندران-ملوان(ساعت۱۸:۱۵)

*ذوب آهن-آلومینیوم اراک(ساعت۱۸:۳۰)

*خیبر خرم‌آباد-گل گهرسیرجان(ساعت۱۸:۳۰)

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

*هوادار-استقلال(ساعت۲۰:۰۰)

*استقلال خوزستان.-سپاهان(ساعت۱۹:۰۰)

*پرسپولیس-.چادرملو اردکان(ساعت۱۷:۰۰)

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

*تراکتور-فولاد(ساعت۱۷:۳۰)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.