آخرین تحولات لبنان

عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه در جواب مکاتبه کمیسیون با رئیس جمهور پاسخ داد که حدود ۶ همت از معوقات پرستاران را پرداخت و مقرر شد پول اضافه کاری آن ها که رقم بسیار پایینی است با پیشنهاد وزارت بهداشت پیگیری و مصوب شود.

خبر خوش مجلس برای پرستاران؛ پیگیری پرداخت تمامی مطالبات پرستاران تا روز پرستار

سید محمدجمالیان با اشاره به بررسی مشکلات پرستاران در نشست کمیسسیون بهداشت مجلس، گفت: در پی پیگیری های کمیته پرستاری و همچنین کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد مطالبات پرستاران، ۸ مورد از اولویت ها و مطالبات این قشر احصا و حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون در نامه ای به رئیس جمهور بر ضرورت توجه به آن ها تاکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه در جواب مکاتبه کمیسیون با رئیس جمهور پاسخ داد که حدود ۶ همت از معوقات پرستاران پرداخت و مقرر شد پول اضافه کاری آن ها که رقم بسیار پایینی است با پیشنهاد وزارت بهداشت پیگیری و مصوب شود و در این رابطه دیدگاه مثبت خود را اعلام کردند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم ادامه داد: همچنین در مورد کمبود تعداد پرستاران هم اعلام شد که برای صدور مجوز استخدام پرستار هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تمامی مطالبات پرستاران را تا روز پرستار پیگیری و به تمام مطالبات پاسخ دهیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.