آخرین تحولات لبنان

رسانه های منطقه‌ای و بین‌المللی امروز به صورت گسترده سخنرانی رهبر انقلاب در نماز جمعه را پوشش داده و به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در جریان این رخداد عبادی سیاسی پرداختند.

بازتاب سخنرانی مقام معظم رهبری در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

قدس؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه تهران که با حضور پرشور مردم و مسئولین در مصلای تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه سیاست دشمنان تفرقه بیانداز و حکومت کن است مبنای آنها تفرقه افکنی است، گفتند: این سیاست‌ها را به انواع مختلف در کشورهای مسلمانان اجرا کردند؛ اما امروز ملت‌ها بیدار شدند؛ امروز روزی است که می‌توانند بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین فائق بیایید. دشمن ایران دشمن ملت عراق و فلسطین و مصر و سوریه و یمن است

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه دشمن در هر جا دارد با یک شیوه مخصوص آن کار می‌کند اما اتاق فرمان یکجاست و از همانجا دستور می‌گیرند، تصریح کردند: دشمن اگر از یک کشور خیالش راحت شود به سراغ کشور بعدی خواهد رفت.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه مسلمانان امروز دیگر نباید غفلت کنند، اظهار داشتند: باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشورهای اسلامی از افغانستان تا یمن محکم ببندیم. ملت فلسطین حق دارد در برابر دشمنی که زندگی او را تباه کرده بایستد.

رهبر انقلاب تاکید کردند: ضمن بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، اظهار داشتند: دفاع لبنانی‌ها از مردم غزه هم حرکت مشروع و قانونی است.

ایشان ضمن تاکید بر اینکه ما در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم، گفتند: جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. آنچه که لازم باشد را انجام می‌دهیم. همانطور که انجام گرفت و در آینده هم لازم شود انجام می‌گیرد.

این سخنرانی بازتابی گسترده در رسانه‌های منطقه‌ای داشته و اکثر این رسانه‌ها از جمله الجزیره، المنار و رسانه‌های غربی به صورت زنده این رخداد را پوشش دادند.

شبکه NTV ترکیه: ایران اقتدارش را به نمایش گذاشت

خبرنگار شبکه NTV ترکیه گزارش داد: ما حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه تهران را شاهد هستیم . آیت الله خامنه ای خطبه‌های ظفر و پیروزی ایراد کرد.

وی افزود: پیام آیت الله خامنه ای به دنیای اسلام پیام وحدت بود. آیت الله خامنه ای تاکید اگر بار دیگر لازم باشد، این بار با شدت پاسخ می‌دهیم.

خبرنگار این شبکه سخنرانی امروز مقام معظم رهبری با حضور گسترده مردمی و سفر وزیرخارجه ایران به بیروت را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

شبکه NTV ترکیه: ایران اقتدارش را به نمایش گذاشت

بازتاب ویژه سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در خبرگزاری فرانسه

خبرگزاری فرانسه (آژانس فرانس پرس) در بازتاب سخنرانی مقام معظم رهبری چنین تیتر زد: رهبر ایران حین سخنرانی پس از حمله به اسرائیل اسلحه‌ای کنار خود داشت.

خبرگزاری فرانسه ادامه داد رهبر معظم ایران آیت الله علی خامنه‌ای هنگام سخنرانی برای نمازگزاران در تهران در خطبه‌ای نادر چند روز پس از حمله موشکی تهران به اسرائیل، اسلحه‌ای در کنار خود داشت.

خامنه‌ای در اولین سخنرانی خود تقریباً در ۵ سال اخیر برای هزاران نمازگزار که تصاویری از رهبر فقید محور مقاومت و تصاویری علیه آمریکا و اسرائیل در دست داشتند به ایراد سخنرانی پرداخت.

بازتاب ویژه سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در خبرگزاری فرانسه

بازتاب مشارکت عظیم مردمی در مراسم نماز جمعه با حضور رهبری

وبگاه فلسطینی شهاب‌نیوز گزارش داد: مردم ایران در نماز جمعه امروز که در آن مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله برگزار می‌شود، مشارکت عظیمی داشتند.

بازتاب مشارکت عظیم مردمی در مراسم نماز جمعه

سی‌ان‌ان: آخرین نماز جمعه آیت‌الله خامنه‌ای پس از حمله به عین‌الاسد بود

سی‌ان‌ان با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه این هفته، در تاکید اهمیت آن نوشت، آخرین حضور آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه تهران بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین‌الاسد بود.

سی‌ان‌ان: آخرین نماز جمعه آیت‌الله خامنه‌ای پس از حمله به عین‌الاسد بود


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.