آخرین تحولات لبنان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در خراسان رضوی، ۴۸۶ هزار و ۳۶۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که بالغ بر ۱۷۱ هزار واحد مطابق با مقررات ملی ساختمان مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی ۱۷۱ هزار واحد مسکونی روستایی در استان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سید خلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در خصوص طرح‌های ویژه به‌سازی و نوسازی مسکن روستایی گفت: براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ در خراسان رضوی، ۴۸۶ هزار و ۳۶۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که تاکنون بالغ بر ۱۷۱ هزار واحد مطابق با ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان و با استفاده از تسهیلات حمایتی احداث مسکن، مقاوم‌سازی شده است.

وی افزود: در ماه گذشته و همزمان با گرامیداشت هفته دولت، تعداد ۲۰۶ واحد مسکونی در روستای نسیم‌آباد شهرستان قوچان و ۶۰ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده در روستای نوباغ شهرستان جغتای با کمک تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

منبتی اولویت بنیاد مسکن را احداث مسکن برای محرومین مطابق با آرمان‌های امام راحل بیان کرد و افزود: مقاوم سازی واحدهای مسکونی فرسوده در روستاها علاوه بر بالا بردن دوام و پایداری و ایجاد امنیت در برابر حوادثی همچون سیل و زلزله، آرامش و رفاه را برای روستاییان به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.