تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد بر اراده راستین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از امنیت و اقتدار این آب و خاک تاکید کرد.

اراده نیروهای مسلح، پاسداری از امنیت و اقتدار ایران باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از خبرگزاری پلیس، سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی همزمان با هفته بزرگداشت انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس استان ، هفته گرامیداشت انتظامی را تبریک گفت.

وی با تشکر از رشادت، ایثار و تلاش پلیس مقتدر رضوی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به نظام و پرچمداری ولایت همسو و یک صدا هستند و با اقتدار پیش می‌روند.

سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه گوشه‌ای از خدمات ارزشمند پلیس رضوی در خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) گفت: مجاهدان فی سبیل الله در فراجا با عزم خدمت،عشق ولایت و فداکاری برای ملت تا مرز شهادت، جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی امنیت مردم و آسایش شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: انضباط اجتماعی که محور سلامت اجتماعی است با همگامی و همراهی سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت همه دستگاه‌ها و پشتیبانی نیروهای مسلح مقتدر و به ویژه پاسداران سپاه امام رضا (ع) محقق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.