آخرین تحولات لبنان

رئیس مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ فراجا در رابطه با راه‌های ارتباطی رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی توضیح داد.

مردم چگونه می‌توانند شکایات و درخواست‌هایشان را به پلیس اعلام کنند؟

سردار حمید خروش درباره راه‌های رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی اظهار کرد: پیام‌ها براساس نوع درخواست‌ شهروندها دسته بندی و به هیات رییسه فراجا یا فرماندهان و مدیران مربوطه ارسال می‌شود. نتیجه حتما به آن شهروند اعلام و از وضعیت درخواستش آگاه می‌شود.

او ادامه داد: ارتباط با سامانه ۱۹۷ و ملاقات‌های مردمی دفتر نظارت همگانی بازرسی کل فراجا راه‌های ارتباطی ما هستند. شهروندان براساس اطلاع قبلی که انجام می‌دهیم، می‌توانند با آن پلیس تخصصی و فرمانده مربوطه و حتی فرمانده محترم فراجا دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

رئیس مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ فراجا اضافه کرد: سال‌های سال پلیس به دنبال هوشمندسازی سیستم بود. سال گذشته در اپلیکیشن پلیس من قسمتی را تحت عنوان نظارت همگانی یا همان ۱۹۷ طراحی کردیم و شهروندان می‌توانند صوت، تصویر و فیلم‌هایشان را برای ما ارسال کنند و این‌ها بازخوردگیری و کار می‌شود.

او ادامه داد: امکان دیدار چهره به چهره هم وجود دارد و براساس نوع درخواستشان در اولین فرصت شرایط دیدار فراهم می‌شود. در مناسبت‌های مختلف در طول سال این جلسات برگزار می‌شود. در هفته فراجا هم به همین صورت فرمانده فراجا به صورت چهره به چهره با شهروندان صحبت می‌کند و پاسخگو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.