آخرین تحولات لبنان

جانشین فرمانده کل انتظامی از تقویت توان نیروی انتظامی در مقابله با مجرمان و تأمین امنیت جامعه خبر داد.

تقویت توان نیروی انتظامی در مقابله با مجرمان و تأمین امنیت جامعه

سردار قاسم رضایی، گفت: امروز، همزمان با گرامیداشت نیروی انتظامی، شاهد تقویت آمادگی و توان نیروهای امنیتی کشور در مقابله با مجرمان هستیم. رده‌های مختلف انتظامی از جمله پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس پیشگیری و بخش‌های مرتبط با ترافیک شهری و مرزی در این مسیر مؤثر خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی گفت: این تقویت در راستای احقاق حقوق شهروندی است و با برخورد به موقع با متخلفان، امنیت و آرامش جامعه تأمین می‌شود.

سردار رضایی همچنین از دستگاه‌های انقلابی خواست در چارچوب قوانین، تدابیر لازم را برای بازدارندگی بیشتر مجرمان اتخاذ کنند .

وی با اشاره به این که  از نمایندگان مجلس درخواست داریم  تا قوانین جزایی را برای افزایش بازدارندگی و رعایت بیشتر حقوق شهروندی مورد بازنگری  قرار دهند، افزود: نتایج نظرسنجی‌ها نشان داده که اگر قوانین محکم‌تر و هزینه جرم متناسب با آن باشد، جامعه به آرامش بیشتری خواهد رسید.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از اضافه شدن ۱۰۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به ناوگان نیروی انتظامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم، روزهای بهتری برای امنیت و آرامش جامعه فراهم شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.