آخرین تحولات لبنان

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 1017995

پس از انتخاب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال برخی جریان‌های مجازی با جنجال‌سازی هدفمند پروژه تخریب او را کلید زدند تا بعد از رفتن نکونام او را تحت فشار عجیبی قرار دهند تا تمرکز لازم برای تأثیرگذاری در استقلال را نداشته باشد.

بختیاری زاده نقطه مخالف نکونام

به گزارش قدس آنلاین، اما بختیاری زاده بدون توجه به این فضاسازی‌ها صرفاً به دنبال کمک به استقلال بود تا در دوره پسا نکونام بتواند استقلال را به درستی هدایت کند و با کسب امتیاز کامل برابر هوادار دوباره آرامش به اردوی استقلالی‌ها بازگردد. تصمیم گیری درست و انتخاب هوشمندانه وی در چیدمان ترکیب استقلال نشان داد او با مدنظر قرار دادن اشتباهات فاحش فنی در دوره مربیگری نکونام به درستی پلن استاندارد برای استفاده از توانمندی بازیکنان را طراحی کرد تا بازیکنان استقلال با فشار کمتری به مصاف حریف خود بروند.

سهراب با این فرمول عملاً با یک تیر دو هدف را نشانه گرفت، ابتدا اینکه استقلال را از منطقه بحران خارج کند، دوم اینکه توانمندی خود را به رخ منتقدانش بکشد که در هر دو مقوله موفق ظاهر شد تا به این ترتیب نشان دهد مدیران استقلال در پروسه انتخاب وی به عنوان سرمربی موقت مرتکب اشتباه نشدند.

سهراب بختیاری زاده، با هوشمندی تمام هر کار اشتباهی که نکونام مرتکب شده بود را تکرار نکرد، تا به این ترتیب نشان دهد می تواند به عنوان یک مربی قابل اعتماد در مقطع سخت تصمیم گیری مطلوبی را انجام دهد، او مثل نکونام فریاد نزد، اعتراض نکرد، به دنبال بهانه جویی نبود، بلکه با پذیرش واقعیت تلاش کرد اعتماد به نفس را به اردوی استقلال برگرداند تا بازیکنان از زیر بار فشار بیش از اندازه‌ای که به وجود آمده بود، خارج شوند.

رفتار سهراب کنار زمین در جریان ۹۰ دقیقه بازی برابر هوادار نشان داد او فاکتورهای ایده آل برای تبدیل شدن به شماره یک فنی تیم بزرگ را دارد اما با وجوداین، حرف‌های او در نشست خبری پس از بازی نشان از پختگی بالای وی داشت، او حتی از منتقدانش در این مدت کوتاه هم تشکر کرد تا این پیام را به هواداران و کارشناسان فوتبال منتقل کند او مثل نکونام فکر نمی‌کند، اشاره مستقیم مربی استقلال به ادای دین به استقلال نشانه دیگری از برتری وی نسبت به مربی سابق آبی‌ها بود.

با در نظر گرفتن این مسائل به نظر می‌رسد با انتخاب سرمربی جدید در روزهای آینده توسط هیئت مدیره استقلال، نیمکت آبی‌ها یک مربی شجاع و با شهامت در کنار نفر اول خود خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.