آخرین تحولات لبنان

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 1018240

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر هندبال، آلومینیوم اراک را با شکست ۳۵ بر ۲۴ بدرقه کرد و صدرنشین لیگ برتر هندبال شد.

سپاهان صدرنشین لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب نخستین هفته از سی و هفتمین دوره لیگ برتر، عصر دوشنبه در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در پایان با حساب ۳۶ بر ۲۴ پیروز میدان شد.

مجتبی حیدرپور، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، حسین حیدریان، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، مهدی موسوی، علی حیدریان، صابر حیدری، کیانوش پالاد، مهدی بهنام‌نیا، وحید مسعودی، مهدی تیموری، متین زارعان و محمد کیانی شاگردان شهداد مرتجی سرمربی سپاهان در این دیدار بودند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در نیمه نخست این دیدار با برتری ۲۰ بر ۱۰ به رختکن رفتند و در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان به روند خوب خود ادامه داد و در پایان با برتری ۱۱ گل و با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ پیروز و صدرنشین جدول شد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم لیگ برتر دوشنبه ۲۳ مهر مهمان تیم نفت و گاز گچساران است؛ هم اکنون سپاهان با پیروزی پرگل امروز با تفاضل ۱۱ یک و ۲ امتیاز در رده نخست جدول رقابت‌ها قرار دارد.

سپاهان صدرنشین لیگ برتر هندبال شد

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از روز گذشته (۱۵ مهر) آغاز شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند؛ این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر سه تیم یادشده، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

زردپوشان دیار زاینده‌رود، فصل گذشته در دیدار رفت در اصفهان مهمان اراکی را با شکست ۲۷ بر ۲۱ بدرقه کردند و در دیدار برگشت نیز در اراک با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به برتری دست یافتند.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ۳۶ دوره برگزاری مسابقات لیگ برتر موفق به کسب ۱۶ عنوان قهرمانی شده و پرافتخارترین تیم ایران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.