تحولات لبنان و فلسطین

حزب‌الله در بیانیه‌های جدید از موشک‌باران محل تجمع نظامیان صهیونیست در یکی از شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی و درهم کوبیدن مقرهای توپخانه‌ای ارتش اشغالگر خبر داد.

 حزب‌الله مقرهای توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی را درهم کوبید

قدس؛ مقاومت اسلامی لبنان که طبق معمول هر روز از ساعت بامداد عملیات‌های خود را ضد دشمن صهیونیستی آغاز کرده است، از ابتدای صبح امروز با صدور سه بیانیه جدید از عملیات‌های دیگر علیه اشغالگران خبر داد.

در بیانیه چهارمی که حزب الله به این منظور صادر کرده، آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه شهرها، روستاها و غیرنظامیان لبنانی، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۵ صبح امروز سه‌شنبه ۸ اکتبر ۲۰۲۴ محل استقرار توپخانه دشمن صهیونیستی را در منطقه دیشون موشک باران کردند.

حزب الله در بیانیه پنجم خود هم اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ صبح امروز سه‌شنبه محل استقرار توپخانه دشمن صهیونیستی را در دلتون با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه ششم حزب الله که تا این ساعت صادر شده است، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۵ صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک یروون را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

بامداد امروز اولین عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه جاسوسی رژیم اسرائیل گلیلوت بود و حزب الله اعلام کرد که طی عملیاتی، پایگاه گلیلوت وابسته به یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در حومه تل آویو را موشکباران کرده است. این پایگاه پیش از این نیز هدف حمله پهپادی مقاومت لبنان قرار گرفته بود.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دوم خود هم اعلام کرد که محل تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی را در شهرک اشغالی «حانیتا» موشک باران کردیم.

سومین حمله موشکی حزب الله نیز متوجه نظامیان رژیم اسرائیل بوده است. این جنبش اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست را در نزدیکی مرکز نظامی المرج با شماری موشک هدف قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.