تحولات لبنان و فلسطین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعدادی از خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه معدن طبس دیدار و از آنها دلجویی کرد.

دیدار نماینده وزیر کار با خانواده کارگران جان‌باخته در معدن طبس

به گزارش قدس خراسان، محمد امین بابائی در سفر به شهرستان بردسکن که با همراهی مدیرکل تأمین‌اجتماعی و معاون اداره کل بهزیستی استان انجام شد، ضمن ابراز همدردی، تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به خانواده‌های داغدار ابلاغ کرد.

وی افزود: بر حسب وظیفه و تأکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرکشی و دلجویی تعدادی از خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه معدن طبس انجام شد تا هم ابراز همدردی صورت گرفته باشد و هم پیگیر مشکلات و درخواست‌های آنان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تأکید کرد: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت متبوع در استان برای حمایت و پیگیری دغدغه های خانواده کارگران شریف جانباخته در حادثه معدن طبس پای کار است.

گفتنی‌ست یکی از کارگرانی که در حادثه معدن طبس دچار مرگ مغزی شد، میثم معینی کارگر ۳۶ ساله‌ی اهل بردسکن بود که با ایثار خانواده‌اش اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد. از زنده‌یاد "معینی" یک فرزند دختر ده ساله و یک فرزند پسر که پس از این حادثه بدنیا آمد، به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.