تحولات لبنان و فلسطین

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات برنج عنوان کرد که با توجه به اینکه در حال حاضر در مجموع ۳ میلیون تن برنج داریم، امسال نباید برنج وارد شود و ما اجازه نخواهیم داد واردات صورت گیرد.

نماینده لنگرود: اجازه واردات برنج را نمی‌دهیم

به‌گزارش قدس آنلاین، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با اشاره به گزارش امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی، گفت: توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان قابل قبول نیست و قانون باید اجرا شود؛ ۵۰ هزار میلیارد تومان نیز برای این کار در نظر گرفته شده است، پرداخت علی الحساب درست نیست و بخشی از آنها نیز خلاف قانون است.

وی تاکید کرد: در خصوص بحث تامین اجتماعی نیز دولت باید بدهی خود را به مبلغ ۱۳۰ همت به تامین اجتماعی پرداخت کند تا این سازمان بتواند بحث همسان سازی را اجرایی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات برنج عنوان کرد: در خصوص بحث برنج ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برنج در استان تولید شده است، ۵۰۰ هزار تن نیز از سال گذشته مانده است و در مجموعا ۳ میلیون تن برنج داریم، امسال نباید برنج وارد شود و ما اجازه نخواهیم داد واردات صورت گیرد. خیلی از زمین‌های کشت برنج در حال تغییر کاربری هستند، تذکرات لازم در این خصوص داده شود.

لاهوتی گفت: در خصوص بحث چای نیز واردات باعث مشکلات در استان شده؛ لازم است که به داد استان گیلان برسید چرا که کشاورزی گیلان در حال نابودی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.