تحولات لبنان و فلسطین

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر محور وفاق ملی هستند.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر محور وفاق ملی هستند

به گزارش قدس آنلاین؛  یعقوب سلیمانی، در  نشست هم اندیشی دبیران و رؤسای کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های ایثارگری که  صبح امروز در تهران برگزار شد، با اشاره به این که  تشکل‌های شاهد و ایثارگر با تدبیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، بازوان اجرایی و محور وفاق ملی هستند، افزود:  شهدا هم این‌گونه بودند و سند فاخر آن هم شهدایی هستند که با نام و نشان خود در این مسیر گام برداشتند.

وی اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران منجر به استمرار، تعالی و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد. به فرموده مقام معظم رهبری حفظ یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا باید به خانواده شهدا و ترویج و تحکیم یاد شهدا عنایت ویژه شود.

وی با بیان این که  رسالت ترویجی ایثارگران باید مردم سازی شود، تصریح کرد: البته  باید به این نکته توجه کنیم که رسالت، رسالت سنگینی است به همین خاطر باید دنبال حل مسئله باشیم و دنبال این باشیم که از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر با هماهنگی امور ایثارگران و بنیاد شهید استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تشکل‌های شاهد و تلاش گر باید این نگاه عمیق را داشته باشند که محور توسعه و اثر بخشی فعالیت‌ها و کسب رضایت مندی خانواده‌های شهدا باشند. من به این موضوع اعتقاد دارم که خدمت به خانواده شهدا جهاد است، به همین خاطر ما باید از ظرفیت تشکل‌های شاهد بهترین استفاده را کنیم.

سلیمانی در پایان گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید هم کلان نگر باشند و هم در همه عرصه نظام اسلامی کمربسته باشند. وظیفه اصلی این تشکل‌ها دیده بانی و رصد برای ارائه خدمات است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.