تحولات لبنان و فلسطین

رئیس سازمان اوقاف طی حکمی حمید مجیدی‌مهر را به عنوان رئیس ستاد چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

رئیس ستاد چهل‌ ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی شد

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف حمید مجیدی‌مهر را به‌ عنوان رئیس ستاد چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

حمید مجیدی مهر فارغ التحصیل مقطع دکترای تخصصی فقه و حقوق است. وی از قاریان ممتاز کشور است و در چند دوره مسئولیت اداره امور فنی و تخصصی مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم را به عهده داشته و اکنون مجری شبکه جهانی قرآن و معارف سیما است.

در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در بهمن سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، مشهد مقدس، مرکز استان خراسان رضوی، میزبان رقابت برترین قاریان و حافظان قرآن از جهان اسلام خواهد بود.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بعد از مسابقات مالزی و عربستان، از جمله با قدمت‌ترین رقابت‌های قرآنی جهان اسلام است و با توجه به برگزاری مسابقات در رده‌های مختلفی چون طلاب، دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان و روشندلان، همزمان با مسابقات اصلی، در دنیا مشابه و نظیر ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.