تحولات لبنان و فلسطین

حضرت آیت الله مکارم شیرازی از نقش و جایگاه مراجع، علما و متفکران در تقویت جبهۀ مقاومت یادکرده و گفتند: انتظار این است که آنان با اعلام مواضع‌ به موقع و شجاعانه خود، افزون بر ابراز هم‌دردی، برای تقویت و ایجاد روحیه و انگیزه در نیروهای مقاومت بکوشند...

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حزب‌الله می‌تواند پیروزی در برابر اسرائیل را تکرار کند/ از جبهۀ مقاومت حمایت می‌کنیم

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری بر لزوم انسجام میان نیروهای حزب الله تأکید کرده و گفتند: باید میان نیروهای حزب الله در درون حزب و همچنین میان مردم لبنان با آنان انسجام و اتحاد باشد که در این صورت هیچ خطری متوجه آنان نخواهد شد.

ایشان افزودند: دولت و ملت ایران نیز در حمایت از آنها از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و همواره حامی آنان خواهد بود.

معظم له از نقش و جایگاه مراجع، علما و متفکران در تقویت جبهۀ مقاومت یادکرده و گفتند: انتظار این است که آنان با اعلام مواضع‌ به موقع و شجاعانه خود، افزون بر ابراز هم‌دردی، برای تقویت و ایجاد روحیه و انگیزه در نیروهای مقاومت بکوشند و میدان را خالی نکنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شکست مفتضحانۀ اسرائیل در جنگ سی و سه روزه لبنان افزودند: حزب الله لبنان می‌تواند با استفاده از همان توانایی‌ها و نیروهای مخلص بار دیگر اسرائیل را شکست دهد و تجربۀ آنجا را یک بار دیگر هم تکرار کند. آنچه در گذشته سبب پیروزی شد، اکنون هم می‌تواند پیروزی آفرین گردد.

ایشان خاطرنشان ساختند: اسرائیل نشان داده که به هیچ خط قرمزی پایبند نیست و اعلام ترور آیت الله سیستانی نیز نشانگر همین مطلب است.

معظم له افزودند: ما به سهم خود آمادگی داریم از جبهۀ مقاومت حمایت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.