تحولات لبنان و فلسطین

تیم ملی ازبکستان توانست در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه یک بر صفر امارات را مغلوب کند.

برتری سخت ازبکستان مقابل امارات / فرار قرقیزستان از قعرجدول

 در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در قاره آسیا، ۲ دیدار از گروه A این رقابت‌ها به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار شد. در این گروه تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، قطر، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی حضور دارند.

تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه ملی تاشکند میزبان تیم ملی امارات بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

امارات که نسبت به میزبان نمایش بهتری داشت و چند موقعیت نیز بر روی دروازه حریف ایجاد کرده بود در دقیقه ۶۵ با اخراج مستقیم عبدالله الحمد، ۱۰ نفره شد. فشار حملات ازبکستان جواب داد و این تیم دقیقه ۷۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد.

اتابک شکوروف پشت توپ قرار گرفت، ضربه این بازیکن با خوش‌شانسی بعد از برخورد به تیرک دروازه امارات، وارد دروازه خالد عیسی شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی قرقیزستان در ورزشگاه دولن اومورزاکوف میزبان تیم ملی کره‌شمالی بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر قرقیزستان به پایان رسید.

تیم میزبان خیلی زود توانست در دقیقه ۱۱ گلزنی کند. ارسال نه‌چندان جالب بازیکن قرقیزستان از روی ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه با ضربه سر جوئل کوجو همراه شد که در ادامه توپ در دهانه دروازه توسط برازمن تبدیل به گل اول قرقیزستان در این دیدار شد.

با این نتایج ازبکستان ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول ماند و امارات با چهار امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. قرقیزستان نیز توانست اولین برتری خود را کسب کند و با ۳ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد. در مقابل کره‌شمالی با ۲ امتیاز به رتبه ششم نزول کرد.

تیم ملی فوتبال ایران نیز در آخرین دیدار این گروه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه راشد امارات مقابل تیم ملی قطر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.