تحولات لبنان و فلسطین

نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون برای انجام مطالعات و بهسازی و دوبانده سازی جاده های واقع در جنوب استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

اختصاص سه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های جنوب خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، هادی محمدپور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد افزود:‌ از این میزان ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل دوبانده سازی جاده گناباد به قاین، ۴۰۰ میلیارد ریال برای دوبانده سازی جاده بجستان به فردوس، ۶۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و تعریض جاده گناباد به بجستان و ۲ هزار میلیارد ریال برای انجام مطالعات ارتقای جاده گناباد به سمت روشناوند و منطقه پسکلوت از جاده روستایی به راه اصلی (بین شهری) اختصاص یافت.

وی ادامه داد:‌ از این میزان مرحله نخست تعریض و بهسازی جاده گناباد به بجستان به طول ۵۰ کیلومتر با صرف اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک آغاز می شود و این جاده در هر مرحله به طول پنج کیلومتر تعریض خواهد شد.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از جذب ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر این شهرستانها در ۲ ماه قبل گذشته نیز خبر داد.

محمد پور افزود: هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاه شهدای گناباد از ابتدای امسال تاکنون تخصیص یافت و با صرف این اعتبار تجهیزات و بناهای مورد نیاز این فرودگاه و از جمله تکمیل محوطه آن در دست انجام است.

فرماندار گناباد هم در این نشست از ارتقای جایگاه فرودگاه این شهرستان از رتبه ۵۵ در بین فرودگاه‌های کشور به رتبه ۳۵ طی یک سال گذشته خبر داد و گفت:‌ با وجود گذشت یک سال از راه اندازی فرودگاه گناباد به دلیل استقبال خوب مسافران و جایگاه آن در منطقه و جنوب استان خراسان رضوی این فرودگاه با پشت سر گذاشتن ۲۰ فرودگاه مطرح کشور به این رتبه دست یافته است.

رضا نصیری افزود:‌ ۹ هزار و ۳۰۰ نفر به وسیله ۸۶ پرواز از ابتدای راه اندازی این فرودگاه در مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون در مسیر گناباد به تهران و عکس آن جا به جا شدند.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دستاوردهای مهم سه سال گذشته در شهرستان گناباد ذکر و اضافه کرد: با اجرای طرح‌های زیرساختی برق رسانی توان برق تولیدی این شهرستان از ۴۵ مگاوات در سه سال گذشته به ۱۶۵ مگاوات در دهه فجر امسال افزایش می یابد.

فرماندار گناباد گفت: به طور میانگین در سه سال گذشته هر ۴۵ روز یک چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستایی گناباد به بهره برداری رسیده و افزون بر یک میلیون متر مربع از معابر عمومی مناطق شهری و روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

امام جمعه گناباد نیز در این نشست گفت:‌ با روی کار آمدن هر دولتی عزل و نصب‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مساله ای طبیعی است ولی باید از هر گونه بی احترامی به مسئولان و افرادی که مشغول خدمت هستند خودداری کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود:‌ برخی افراد در فضای حقیقی و مجازی مسئولانی که تصور می کنند که هنگام پایان خدمتشان در دولت است را آماج بی احترامی ها قرار می دهند در صورتی که این اقدام مغایر اصول دینی و اخلاقی است.

وی تصریح کرد:‌ به نقاط قوت و ضعف خدمات مسوولان با هم باید توجه شود و چنین تخریب‌های مسوولان موجب ناامیدی مردم و عقب نشینی نخبگان از پذیرش مسئولیت می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.