تحولات لبنان و فلسطین

سید عباس صالحی دیروز وعده داد که پرونده تک‌تک هنرمندان ممنوع‌الکار مورد بررسی مجدد قرار گرفته و یک تجدیدنظر کلی در مرود وضعیت آنها صوتر گیرد.

وزیر ارشاد وعده داد؛ تجدید نظر کلی در وضعیت هنرمندان ممنوع‌الکار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وزیر ارشاد روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درمرود امکان تجدید نظر در ممنوع الکاری برخی هنرمندان و بازگشت آنها به کار با اشاره به اینکه موارد و موضوع پرونده این افراد متفاوت و متعدد است، گفت: با این حال تک‌تک این موارد در این دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار می گیرد و یک جدید نظر کلی انجام خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگری اولویت خود در این مقطع از حضور در وزارت ارشاد را تعیین و انتصاب معاوونتها و روان سازی امور خواند و با تدیید اینکه انتصاب ها کمی طول کشیده، گفت: کمیته انتصابات فعال است و تا آخر مهرماه  انتصابات انجام می‌شود، البته مسیر خود را طی می‌‍کند اما مسیر انتصابات، مسیر در فضای استعلام‌هاست و در این دوره استعلام‌ها سه گانه است.

وی درباره روند اعزام به عمره در سال جاری هم با بیان اینکه خوشبختانه  تحجدید فضای عمراه اتفاق افتاده و روزانه اعرام کاروانهای انجام می شود، گفت: با رایزنی با مقامات عربستان تلاش می‌کنیم حداکثر اعزام زائران  را داشته باشیم و برای افزایش حج عمره هم  رایزنی ها برای افزایش سهمیه ایران در جریان است.

صالحی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص اینکه برنامه دولت قبل برای تامین تسهیلات برای حجاجا ایرانی به منظور تامین هزینه سنگین این سفر چه عمره و چه تمتع در این دوره هم دنبال خواهد شد یا نه؟ گفت: رویکرد حتما همین است و ما تلاش می کنیم با امکاناتی که در بودجه  عمومی دولت است و با استفاده از ظرفیت نظام بانکی چه می توانیم بکنیم.

در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اقدام‌ها و وعده دولت سیزدهم برای مسکن هنرمندان و برنامه و وعده های دولت چهاردهم اظهار داشت: اجازه بدهید این قول را زمانی بدهم که مطمئن شوم.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.