تحولات لبنان و فلسطین

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاه شهدای گناباد اختصاص یافته است.

نماینده گناباد و بجستان خبر داد؛ اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای فرودگاه گناباد

 هادی محمدپور در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد ساخت و بهره‌برداری از فرودگاه شهدای گناباد را یکی از اقدامات اساسی دولت جمهوری اسلامی در این منطقه عنوان و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های این فرودگاه اختصاص یافته و مناقصه عملیات ساختمانی و تکمیل محوطه‌سازی آن انجام شده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهرستان‌های گناباد و بجستان جذب شده است.
وی به جاده کم عرض و بی کیفیت مسیر اتصال روستاهای پسکلوت به گناباد اشاره و خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری مناقصه تعریض، اصلاح و بهسازی این مسیر به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال اخذ شد و در نهایت مرحله اول اجرای آن با ۶۰۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

محمدپور افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل دوبانده سازی جاده گناباد به قاین، ۴۰۰ میلیارد ریال برای دوبانده سازی جاده بجستان به فردوس و ۶۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و تعریض جاده گناباد به بجستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجوز بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های بین شهری منتهی به بجستان با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال از سازمان راهداری کشور به اداره کل راهداری خراسان رضوی ابلاغ شده است، تصریح کرد: با جذب این اعتبار در مجموع مبلغ ۸۳۰ میلیارد ریال فقط در چهار ماه گذشته دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه روستایی طی یک ماه گذشته ۶۷ هزار مترمربع از معابر ۱۰ روستای شهرستان بجستان در بخش‌های مرکزی و یونسی آسفالت شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.