تحولات لبنان و فلسطین

خودشان زائرانی هستند که مسیر کاشان تا شهر امام رضا(ع) را با دوچرخه پیموده اند تا هم عشق خود را به حضرت رضا(ع) ثابت کنند و هم به مناسبت هفته تربیت بدنی بگویند که اراده ای آهنین برای حفظ سلامت روح و جسم دارند.

۱۱ دوچرخه سوار از کاشان تا حرم امام رضا(ع) رکاب زدند

خودشان زائرانی هستند که مسیر کاشان تا شهر امام رضا(ع) را با دوچرخه پیموده اند تا هم عشق خود را به حضرت رضا(ع) ثابت کنند و هم به مناسبت هفته تربیت بدنی بگویند که اراده ای آهنین برای حفظ سلامت روح و جسم دارند؛ تازه در این زیارتشان، یک وظیفه دیگر هم بر عهده دارند؛ آن ها واسطه رساندن دلنوشته های بیماران مبتلا به سرطان شهر کاشان به حرم مطهر امام مهربانی ها هستند. 

 گروه ۱۱ نفره ورزشکاران دوچرخه سوار کاشانی از ۱۴ مهر ماه به قصد زیارت و رساندن دلنوشته های بیماران مبتلا به سرطان شهر کاشان به حرم مطهر امام رضا(ع)، پای در جاده نهادند و پس از طی حدود هزار کیلومتر رکابزنی، در شهر مقدس مشهد، توفیق زیارت یافتند.
آن ها اما در این زیارتشان، پیام رسان بیماران مبتلا به سرطان شهر کاشان هم هستند؛ آن ها به این بیماران قول دادند، دلنوشته هایشان را به این حرم امن برسانند. 
مجتبی برنا مدیر واحد روابط عمومی موسسه امدادگران عاشورا کاشان(رومیکا) که خود همراه این گروه دوچرخه سواران است، در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، به فعالیت های عام المنفعه این مجموعه اشاره و عنوان می کند: موسسه امدادگران عاشورا کاشان(رومیکا) با هدف کمک به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه کاشان فعالیت دارد. 
برنا ادامه داد: با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری سرطان، این موسسه با رویکرد پیشگیری و تشخیص زود هنگام و همچنین ترویج سبک زندگی سالم اقدام به فعالیت ها ورزشی در رشته های دوچرخه سواری، کوهنوردی، دومیدانی، پاراگلایدر نموده است. به همین منظور گروه ۱۱ نفره دوچرخه سواری رومیکا در تاریخ ۱۴ مهرماه از شهر کاشان و با هدف گسترش ورزش همگانی و همچنین رساندن دلنوشته های بیماران مبتلا به سرطان کاشان به سمت حرم امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) حرکت کردند که پس از طی حدود هزار کیلومتر، با ورود به شهر مقدس مشهد، توفیق زیارت امام مهربانی ها را یافتند و پابوس این حرم مطهر شدند.
مدیر واحد روابط عمومی موسسه امدادگران عاشورا کاشان(رومیکا) همچنین با اشاره به این که این گروه نایب الزیاره بیماران سرطانی شهر کاشان است، یادآور شد: ما در این سفر، وظیفه مهم دیگری هم داریم که باید دلنوشته های بیماران و خانواده آنان را به ساحت حضرت رضا(ع) تقدیم کنیم.
برنا همچنین درباره موسسه امدادگران عاشورا کاشان(رومیکا) توضیح داد که تاکنون حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه امدادگران عاشورا کاشان(رومیکا) قرار گرفته اند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.