تحولات لبنان و فلسطین

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به سه امتیاز مهم دیدار مقابل استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر دست پیدا کرد.

استقلال صفر- ذوب‌آهن۳ / آبی‌ها در سراشیبی سقوط

به گزارش قدس آنلاین، آبی‌پوشان پایتخت و در حالی که دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ‌های آسیایی به استراحت پرداختند تا آماده‌تر به مصاف حریفانشان بروند، با اصرار سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت خود به مصاف ذوب‌آهن رفتند و ۳برصفر مغلوب این تیم شدند. این باخت در حالی رقم خورد که استقلال سید حسین حسینی، کاپیتان خود را با تصمیم مسئولان تیم در درون دروازه نمی‎دید و آشفتگی و سردرگمی در خط دفاعی این تیم کاملاً مشهود بود.

پس از کناره‌گیری جواد نکونام از استقلال مسئولان این تیم قول داده بودند یک‌هفته‌ای تکلیف نیمکت استقلال را مشخص کنند اما پس از گذشت بیش از دو هفته هنوز خبری از مربی جدید نیست. پیروزی هفته گذشته استقلال برابر هوادار تا حدودی هواداران آبی‌پوشان را امیدوار کرده بود اما نمایش ضعیف شاگردان بختیاری‌زاده مقابل ذوب‌آهنی که چهار هفته است رنگ پیروزی را ندیده بود و البته در بازی قبلش چهار گل از آلومینیوم اراک دریافت کرده بود، نگرانی را به دل هواداران این تیم بازگرداند.

شرایط نه چندان مطلوب و آشفته استقلال در حالی است که این تیم روز سه‌شنبه همین هفته به عنوان نماینده ایران باید در لیگ نخبگان آسیا مقابل رونالدو و یارانش به میدان برود و پس از شکست ۳برصفر آبی‌پوشان برای ذوب‌آهن آنچه باعث نگرانی است شکست سنگین مقابل النصر عربستان و آبروریزی در آسیاست. باید منتظر بود و دید در حالی که هواداران استقلال شعار«حیاکن، رها کن» برای شهریاری و همچنین«بی‌غیرت» برای بازیکنان سرمی‌دادند در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی برای استقلال خواهد افتاد؟ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.