تحولات لبنان و فلسطین

سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه ایکس به اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه هم‌میهن به دلیل انتشار کاریکاتوری مرتبط با اظهارات وی مورد مشکلات اینترنت و فیلترینگ، واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی دولت به اعلام جرم دادستانی علیه انتشار یک کاریکاتور موهن

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه مهاجرانی در صفحه و حساب کاربری خود در شبکه ایکس در واکنش به اعلام جرم دادستانی نسبت به کاریکاتور روزنامه هم میهن که تصویر حضرت ایوب پیامبر(ع) را در قالب طنز ترسیم کرده و به اظهارات سخنگوی دولت درباره لزوم صبر مردم برای حل مشکل اینترنت و فیلترینک طعنه زده بود، نوشت: «رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند. دولت انتقادات را با آغوش باز می‌پذیرد. تعقیب دادستانی در حیطه وظایف این نهاد است، اما به نظر می‌رسد که طراح، قصد پیگیری مطالبات جامعه را دارد.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم قوه قضاییه با سعه صدر با این اتفاق برخورد کند و خدشه‌ای به فعالیت روزنامه ‎هم‌میهن وارد نشود.»

گفتنی است محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، اخیراً در بخشنامه‌ای خطاب به تمامی دستگاه‌های اجرایی، به آنها تکلیف کرد هیچ مسئول و نهاد دولتی بدون «تائید و بررسی» کارگروه اطلاع‌رسانی دولت، حق شکایت از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای را ندارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.