تحولات لبنان و فلسطین

بانک مرکزی از ضرب و عرضه انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال خبر داد و اعلام کرد: روزهای حراج و میزان عرضه سکه در مرکز مبادله به ۳ روز در هفته افزایش یافت.

روزهای حراج سکه زیاد شد/ضرب و عرضه انواع سکه به تاریخ هر سال

به گزارش قدس آنلاین همزمان با ثبت رکوردهای نجومی سکه در بازار و افزایش تب خرید سکه از سوی مردم و دلال ها بانک مرکزی از بسته جدیدی برای مدیریت این بازار رونمایی کرد.

طبق خبر جدید این بانک، با توجه به ملاحظات قانونی و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در بانک مرکزی، بزودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود.

از هفته جاری نیز روزها و میزان عرضه و فروش سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافته و معاملات حراج انواع سکه در سه روز در هفته ( شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ) برگزار خواهد شد.

بانک مرکزی با تشریح دلایل افزایش شارپی قیمت سکه تأکید کرده: با توجه به افزایش قیمت انس جهانی طلا و از طرف دیگر تشدید معاملات سفته بازی طلا، نرخ موجود سکه در  بازار شدید حبابی است و احتمال ریزش آن وجود دارد. لذا به مردم عزیز توصیه می‌شود در صورت نیاز خرید خود را از طریق مرکز مبادله ارز و طلا انجام دهند.

طبق قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، هم اکنون سکه طرح جدید وارد کانال ۵۶ میلیونی شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در کانال ۴.۳ میلیونی قیمت خورده است.

حباب سکه بالای ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است؛ قیمت طلا هم در روزهای اخیر به دلیل افزایش تقاضا با حباب همراه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.