تحولات لبنان و فلسطین

۲ زمین چمن مصنوعی روز دوشنبه همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور مسوولان استانی در روستاهای شهرستان خدابنده به بهره برداری رسید.

۲ زمین چمن مصنوعی در خدابنده به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم افتتاح این زمینها در روستاهای "زرین گل و برون" از توابع شهرستان خدابنده، افزود:برای این ۲ طرح در مجموع ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که گامی در جهت توسعه ورزش در روستاهاست.

جواد بازرگان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل هریک از این طرح ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دهیاری های شهرستان خدابنده تامین شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیشترین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح استان به شهرستان خدابنده اختصاص دارد، اظهار داشت: هم اکنون تعداد زمین چمن مصنوعی در استان شامل مینی فوتبال و فوتبال به ۳۰ مورد رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: توسعه ورزش در روستاهای استان به ویژه مناطق کم برخوردار بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی یکی از برنامه های مهم این اداره کل را ایجاد زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان ذکر کرد و گفت: ایجاد ۴۰ زمین چمن مصنوعی به صورت مشارکتی با همکاری شورا و دهیاری های استان در دستور کار قرار دارد.

این مسوول یادآور شد: برای ایجاد هر چمن مصنوعی ۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که همکاری های بین بخشی موجب تسریع در تخصیص اعتبار و تکمیل آنها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.