تحولات لبنان و فلسطین

تهران- دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: اسکان اتباع غیرمجاز، حمل و نقل آن‌ها و نیز ارائه خدمات به این افراد جرم است و دستور قضائی مرتبط صادر شده است.

بکارگیری و اسکان اتباع غیرمجاز جرم است

مهدی محمدی در خصوص طرد اتباع غیرمجاز در این شهرستان گفت: در برخی جرایم یکی از دلایل عدم کشف جرم، ردپای اتباع غیرمجاز در کشور است، که بدون شناسایی در نقاط مختلف کشور تردد دارند.

وی با بیان اینکه اتباع باید به قوانین وضع شده برای اقامت در کشور میزبان احترام بگذارند، افزود: طبق قانون اتباع مجاز برای ما محترم هستند اما افرادی که قانون را شکسته و به طور غیرمجاز در کشور ما حضور دارند، مشکلاتی برای ما ایجاد کرده‌اند و تا زمانی که مجوز اقامت ندارند، چاره‌ای جز دستگیری و طرد آن‌ها نداریم، چرا که مرتکب جرم شده‌اند و قانون کشور ما خط قرمز ماست.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از شهروندان شهریار خواست، الزامات قانونی را در مواجهه با افراد غیرمجاز رعایت کنند، گفت: به کارگیری افراد غیرمجاز طبق قانون جرم است و هرکس از این افراد استفاده کند، مرتکب جرم شده و با آن‌ها برخورد کیفری خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اسکان اتباع غیرمجاز، حمل و نقل آن‌ها و نیز ارائه خدمات به این افراد نیز جرم محسوب می‌شود و دستور قضائی مرتبط صادر شده است و باید به سویی حرکت کنیم، که شاهد این قبیل اقدامات در سطح شهریار نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.