تحولات منطقه

رئیس پلیس راهور فراجا از فراهم شدن امکان شکایت غیرحضوری و اینترنتی در آینده نزدیک در پلیس راهور خبر داد.

 رسیدگی به شکایت جریمه های رانندگی اینترنتی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا درباره رسیدگی اینترنتی به شکایت مردمی درخصوص صدور قبض جریمه اشتباهی گفت: گاهی اوقات اتفاقی می‌افتد و فرد جریمه می‌شود در حالی که در ساعتی که جریمه شده در آن نقطه حضور نداشته است.

وی ادامه داد: روال فعلی این است که فرد با مراجعه حضوری به واحدهای رسیدگی اعتراض خود را نسبت به این موضوع مطرح کند. در این حالت گاهی فرد مجبور است به طور مثال برای یک جریمه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۰۰ هزار تومان هزینه کند تا بتواند اعتراض خود را نسبت به جریمه ثبت کند.

وی ادامه داد: کاری که قرار است ان شاءالله به زودی کلید بخورد در این زمینه این است که موضوع رسیدگی به این نوع شکایت به صورت غیرحضوری و اینترنتی شود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ما در این روش به صورت غیر حضوری و اینترنتی شکایت افراد را دریافت می‌کنیم و مستندات افراد را هم از این طریق دریافت می‌کنیم در صورتی که اگر اعتراض این فرد درست و به جا باشد بدون اینکه نیاز به مراجعه داشته باشد به اعتراض این فرد رسیدگی می شود و جریمه‌ اگر اشتباه صادر شده باشد اصلاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.