تحولات لبنان و فلسطین

متن چند کلمه ای استوار شاهرخی فر احتمالا دل بسیاری از ما ایرانی ها را به درد آورد اما حاوی یک پیام مهم است؛ امنیت اتفاقی نیست.

خون شریکی در راه تامین امنیت مردم / مراسم تشییع شهدای پدافند هوایی ارتش و حادثه تروریستی تفتان در نقاط مختلف کشور برگزار ‌شد

«بگیر تخت بخواب؛ ما بیداریم»؛ این متن کوتاه آخرین پیام شهید شاهرخی‌فر دلاور مرد ارتشی کشورمان خطاب به دوستش در میانه شب است هنگامی که او نسبت به تحولات منطقه کمی احساس ترس دارد و خواب از سرش پریده. محمدمهدی به وعده خود وفا کرد و همانند ۳ همرزم دیگرش در پدافند هوایی در حمله رژیم صهیونیست شربت شهادت را سرکشید اما نگذاشت خون از دماغ هم وطن وی جاری شود؛ درست همانند۱۰ سرباز شجاع مرزبانی که در سوی دیگر کشورمان و در خطه مرزی سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و گروهک های تروریستی جان دادند.

متن چند کلمه ای استوار شاهرخی فر احتمالا دل بسیاری از ما ایرانی ها را به درد آورد اما حاوی یک پیام مهم است؛ امنیت اتفاقی نیست. آنها جان دادند تا ما آسوده بخوابیم. امروز مراسم تشییع این دلاور مردان ارتشی و انتظامی در چهار گوشه کشور و با حضور گسترده و چشمگیر مردم برگزار شد تا شاید کمی از دینی که آنها بر دوش ما دارند ادا شده باشد. شهید سرگرد «سجاد منصوری» در کرمانشاه، شهید استوار مهدی نقوی در بروجرد استان لرستان و شهیدان سرگرد حمزه جهاندیده و ‌استوار محمدمهدی شاهرخی‌فر ‌از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر ماهشهر خوزستان تشییع شدند.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، هم طی پیامی درباره شهادت این چهار تن از کارکنان پدافند هوایی در اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی حق مطلب را ادا کرده و نوشت: «ایران سربلند اسلامی شجره طیبه‌ای است که در مسیر تندبادهای حوادث و معاندت دشمنان، با مجاهدت آحاد رزمندگان و همراهی ملت قهرمان و رهبری دوراندیشانه امامین انقلاب، سرو قامت و استوار در برابر مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا و یاوه‌گویی‌های رژیم منحوس صهیونی ایستاده است. آنگاه که رزمندگان غیور پایگاه و ایستگاه راداری سوباشی با وجود تهدیدات پرشمار دشمن ایستادند و حاضر به ترک سنگر پدافند نشدند و شهادت را انتخاب کردند و امروز درس‌آموزان و پیروان آن شهیدان؛ افسران و درجه‌داران غیور این نیرو در مأموریت مقدس دفاع از حریم ایران در مقابله با شرارت رژیم نامشروع صهیونیستی، ترجمان فاستقم کما امرت و جان پناه مردم شدند، قله شهادت را برگزیدند و جان گرانمایه خود را برای صیانت از هویت و استقلال ایران و نظام اسلامی تقدیم کردند.

دستگیری ۴ تروریست‌ جیش‌الظلم در یک عملیات مشترک

همزمان امروز آئین تشییع تعدادی از شهدای حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به گشت انتظامی در تفتان سیستان و بلوچستان نیز برگزار شد. مراسم تشییع پیکر مطهر ستوان یکم شهید مهدی خموشی در مشهد، شهید ستواندوم «ایمان درویشی» در گلستان، شهید «هادی زارع باغبیدی» در یزد، سرباز شهید «علیرضا علیزاده» در شیراز و پیکر مطهرشهید صالح نوربخش در دولت‌آباد اصفهان انجام شد.

گفتنی است در حادثه تروریستی تفتان ۱۰ تن از نیروهای پلیس ۲ واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوهِ شهرستان تفتان به شهادت رسیدند. روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز گذشته اما اعلام کرد که واحدهای عملیاتی و اطلاعاتی این قرارگاه با مشارکت سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان و برادران عزیز فراجا، در یک اقدام هماهنگ اطلاعاتی محل پنهان شدن تروریست‌ها را شناسایی و در یک اقدام هماهنگ اطلاعاتی، با بهره گیری از پهپادهای رزمی نیروی زمینی سپاه مورد حمله قرار گرفت که در جریان این عملیات، ۴ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و عده‌ای زخمی و فراری و چهار نفر از آنان دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.