به گزارش قدس انلاین، این موفقیت حاصل تلاشهای چندساله در ایجاد زیرساختهای نوین برای تحقق شهر الکترونیک و ارتقای کیفیت خدمات شهری است.
به منظور تسهیل در ارائه خدمات شهرداری، سامانه “منظومه خدمات یکپارچه یزدِمن” راهاندازی شده است که این سامانه، شهروندان را قادر میسازد تا خدمات مختلف شهری را از طریق یک درگاه واحد دریافت کنند.
از ویژگیهای اصلی این سامانه، کیف پول و اعتبار شهروندی است که به کاربران امکان افزایش اعتبار حساب شهروندی، مشاهده گزارش تراکنشها و پیگیری عملیات استرداد وجه را میدهد، همچنین، قابلیت احراز هویت متمرکز (SSO) در این سامانه باعث میشود کاربران با یکبار ثبتنام به تمام خدمات سامانه دسترسی داشته باشند.
در سامانه یزد من، خدمات متعددی از جمله سامانههای اتومن، بازپس، شهربین و معراج ارائه میشود؛ این سامانه به صورت تحت وب از طریق نشانی (my.yazd.ir) و همچنین به عنوان اپلیکیشن موبایلی از کافه بازار قابل دسترسی است که این اقدامات، گامی مؤثر در جهت تحقق شهر هوشمند و ارائه خدمات کارآمد به شهروندان یزدی محسوب میشود.
استان یزد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۶۰۰ هزار نفر آنها در مرکز استان ساکن هستند.
نظر شما