تحولات منطقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ای با اپراتورها در خصوص کیفیت اینترنت تذکر داد.

افزایش کیفیت اینترنت؛ وزیر ارتباطات به اپراتورها تذکر داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید ستار هاشمی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در خصوص نظارت دوره‌ای کیفیت اینترنت گفت: در راستای نظارت دوره‌ای بر کیفیت ارتباطات و انتقادات مردم از کیفیت اینترنت برخی اپراتورها، جلسه‌ای با حضور تمامی اپراتورهای ثابت و سیار و مدیران مرتبط برگزار شد.

وی افزود: به تمام دست‌اندرکاران در مورد انتقادات و گلایه‌های مردم تذکر داده شد و راهکارهای افزایش سرعت و کیفیت شبکه و همچنین چالش قطعی برق دکل‌ها بحث و بررسی به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha