تحولات منطقه

فرماندار شهرستان تربت جام، از افتتاح پروژه آبرسانی سایت ۱۸ هکتاری نهضت ملی مسکن و چند طرح زیرساختی دیگر در حوزه آب‌رسانی شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از پروژه آبرسانی سایت ۱۸ هکتاری نهضت ملی مسکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن مه‌آبادی در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: این پروژه شامل ۵ هزار متر لوله‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال است که با هدف تأمین آب پایدار برای ساکنان این واحدها اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: در کنار پروژه آبرسانی سایت ۱۸ هکتاری، چندین طرح مهم دیگر نیز در شهرستان به بهره‌برداری رسیده است. از جمله این طرح‌ها می‌توان به حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب در شهر تربت‌جام با ظرفیت ۶۰ لیتر بر ثانیه و اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب در مجتمع‌های روستایی موسی‌آباد و بزد با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال و همچنین اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاها به طول ۹ هزار متر با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.

فرماندار شهرستان تربت جام در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها گامی مهم در ارتقای خدمات‌رسانی است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های آبرسانی شهرستان، زمینه ارتقای رفاه اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha