تحولات منطقه

مدافع تیم فولاد معتقد است که نتیجه تساوی این تیم برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با توجه به موقعیت‌هایی که تیم‌ها داشتند، عادلانه بود.

نعمتی: تساوی با پرسپولیس عادلانه بود/ با مصدومیت بازی کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی نعمتی، مدافع تیم فولاد پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی را بد شروع کردیم اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم. دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و نتیجه عادلانه‌ای به دست آمد. ما در ادامه راه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

وی درباره اینکه آیا تعطیلات لیگ به دلیل فیفادی و بازی‌های ملی به فولاد کمک کرد، اظهار داشت: این وقفه‌ها برای تیم‌هایی که ترکیب‌شان کامل نیست و دیر شروع کردند، فرصت خوبی بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha