تحولات منطقه

۲۲ شهریور ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۶
کد مطلب: ۱۰۹۵۳۸۶

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از تساوی تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس گفت: تازه هفته سوم است و هیچ خطری گل‌محمدی را تهدید نمی‌کند.

محمدی: هیچ خطری گل‌محمدی را تهدید نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محمدی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس و کسب نخستین امتیاز فصل صحبت‌هایی مطرح کرد که که ویدیو و گزیده‌ای از آن در زیر می‌آید:

* فولاد فوتبال مالکانه‌تری نسبت به پرسپولیس ارائه کرد.

* بیشتر از نتیجه از فوتبال روان بازیکنان فولاد خوشحال هستیم.

* هفته سوم است و هیچ خطری گل‌محمدی را تهدید نمی‌کند.

* مدیرعامل استقلال خوزستان خجالت نکشید آن صحبت‌ها را مطرح کرد، حداقل از ورزشگاه و زمین ما بیرون می‌رفتند و آن حرف‌ها را می‌زد!

* استقلال خوزستان دو سال است از خدمات فولاد خوزستان استفاده می‌کند و آقایان حق به جانب حرف هم می‌زنند

* ما در ایران بحث قومیتی نداریم و همه برای شادی مردم تلاش می‌کنند.

* ورزشگاه غدیر در اختیار استقلال خوزستان بوده است، چرا در این مدت که از تربیت‌بدنی پول گرفتند آن را درست نکردند؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha