تحولات منطقه

مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: برداشت محصول پنبه معروف به «طلای سفید» از سطح چهار هزار و ۲۰۰ هکتار از مزارع شهرستان میان‌جلگه شروع شد.

آغاز برداشت طلای سفید در میان‌جلگه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس، علی مبارکی روز دوشنبه افزود: برداشت پنبه به عنوان یک محصول راهبردی و با ارزش در این شهرستان همانند سنوات قبل آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار تن «وَش پنبه» از سطح زیر کشت برداشت شود.

وی اضافه کرد: پنبه از محصولات مزیت‌دار این شهرستان است و با پیگیری صورت گرفته و با توجه به لزوم کاهش هزینه‌های تولید، عملیات برداشت توسط سه دستگاه کمباین غوزه چین و مابقی توسط نیروی کارگری انجام می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه کشت و برداشت،‌ پیش‌بینی می‌شود برداشت پنبه تا اواسط آذر امسال ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha