تحولات منطقه

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از سقوط کارگر جوشکار از ساختمان در حال احداث در خیابان فکوری خبر داد و گفت: این کارگر پس از نجات توسط آتش‌نشانان، تحویل اورژانس شد.

سقوط کارگر جوشکار از ساختمان در حال احداث
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، حسین صالح با اعلام این مطلب اظهار کرد: ساعت۱۱:۳۰ شنبه (۳ آبان ۱۴۰۴) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک کارگر حین جوشکاری بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲۶ و ۲۳ به محل حادثه در فکوری ۳۵ اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه کارگری حدودا ۴۰ ساله حین جوشکاری به علتی نامعلوم از لبه ساختمان روی حفاظ ساختمان مجاور سقوط کرده بود که با مهارت و سرعت عمل آتش نشانان به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha