تحولات منطقه

۲۰ آبان ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۲
کد مطلب: ۱۱۰۹۴۴۰

ملی پوش کاراته بانوان گفت: از اینکه توانستم اولین مدال طلای بانوان کاروان ایران را کسب کنم، خوشحال هستم.

صادقی: از اینکه اولین طلایی بانوان بودم، خوشحالم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاطمه صادقی کاتاروی ملی پوش ایران در فینال امشب با شکست نماینده ترکیه به مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت و در این خصوص اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اولین مدال طلای بانوان را در بازی‌های کشورهای اسلامی به ارمغان آوردم و توانستم مردم عزیزمان خوشحال کنم.

وی اضافه کرد: امیدوارم سایر نمایندگان کاروان ایران در ادامه بازی‌ها بدرخشند و طلایی شوند و این روند تا آخرین روز بازی‌ها ادامه داشته باشد.

صادقی در پایان گفت: لازم است پس از کسب این موفقیت از خانم فاطمه بغلانی پور مربی ام تشکر کنم و از تمام کسانی که برایم تا پیش از شروع این رقابت‌ها برایم زحمت کشیدند از طریق قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha