تحولات منطقه

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت نفر از اهالی روستای خرق بعد از آرامگاه فردوسی، صبح امروز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند.

گازگرفتگی هشت نفر از اهالی روستایی در مشهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس، محمد علیشاهی روز جمعه افزود: این حادثه گازگرفتگی حوالی ۹ صبح امروز اعلام شد که برای امدادرسانی به مسمومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان این که مسمومیت با گاز منواکسید کربن به علت استفاده از ذغال برای گرمایش بوده است، عنوان کرد: همه مسمومان با گاز منواکسید کربن توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha