تحولات منطقه

۲۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۲
کد مطلب: ۱۱۱۶۸۶۲

با ابلاغ معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مجموعه‌ای از اقدامات فوری برای مدیریت و بهینه سازی مصرف آب و انرژی در دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در دستور کار دولت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ابلاغ محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مجموعه‌ای از اقدامات فوری برای مدیریت مصرف آب و انرژی در دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

بر اساس این گزارش ممنوعیت آبیاری چمن در فضاهای سبز دولتی، لزوم پرداخت به‌موقع قبوض و حذف پذیرایی‌های غیرضروری در جلسات اداری از جمله این موارد است.️ این اقدامات با هدف صرفه‌جویی در منابع و هدایت هزینه‌ها به سمت اقدامات مؤثر در کاهش مصرف آب و انرژی اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha