در راستای ارتقای سطح کیفی خدمترسانی به زائرین، جلسه توجیهی آموزشی ویژه سرکشیکها، مسئولین و جانشینان شیفتهای خدام حرم و حریم مطهر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد
این جلسه در دو بخش جداگانه برادران و خواهران به منظور افزایش آگاهی و مسئولیتپذیری، برگزار شد.
حجتالاسلام والمسلمین احمدی، مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره)، در این برنامه اظهار کرد: خدمت در حرم مطهر نباید به کاری عادتگونه تبدیل شود، زیرا در این صورت مانند فردی خواهیم بود که نماز و روزه انجام میدهد، اما در انجام گناه نیز، کوتاهی نمیکند.
وی همچنین بر لزوم افزایش اطلاعات و آگاهی مسئولین شیفت و خدام تأکید کرد و گفت: خادمین باید با اشراف کامل بر موضوعات مربوط، بتوانند پاسخگوی سوالات زائران بوده و فرهنگ و آموزههای حرم را، به درستی تبیین کنند.
در ادامه مهدی قاسمزاده، معاون اجرایی آستان مبارک برادر گرامی امام رضا (ع)، ضمن قدردانی از تلاشهای خادمین، بر ایجاد فضای همدلی و همکاری مستمر میان تیمهای مختلف خادمین برای خدمترسانی بهینه به زائران، تاکید کرد.
گفتنی است، این جلسه آموزشی در چارچوب برنامههای موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برای ارتقای کیفیت خدمات و تقویت روحیه خدمتگزاری برگزار و مورد استقبال خادمین، قرار گرفت.



نظر شما