تحولات منطقه

سرمربی ملوان بعد از تساوی بدون گل برابر تراکتور تبریز، گفت: نتیجه دلخواه ما نبود. 

سرمربی ملوان: نتیجه دلخواه ما نبود/یاران اصلی را دراختیار نداشتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار زارع در نشست خبری بعد از بازی معوقه هفته هفتم تراکتور-ملوان در لیگ برتر، اظهار کرد: امروز ۴ نفر از یاران اصلی را دراختیار نداشتیم ولی خیلی خوب شروع کردیم.

وی افزود: بازی در ابتدا مطلق در دست ما بود و نیمه اول را خوب مدیریت کردیم اما طبیعی بود که فشار تراکتور در نیمه دوم بیشتر شود بنابراین جانانه دفاع کردیم و بچه‌ها روزنه‌ها را بستند.

وی ادامه داد: خیلی خوب دفاع کردیم ولی در حمله موقعیت زیادی نداشتیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha